close

1. 如來食嘢係一件咁值得開心的事, 我要和食物做好朋友

2. 放下執著: 當我好嬲人地mistreat 我時, 我反問自己有無做好自己. 如果有, 其實真係佢問題.

縱使因此而受傷, 嗯, 是一個fall up, 會另我上得更高

3. 感恩日記唔單單要記底開心, 亦唔係唔容許自己有唔開心. 識得睇同一件"壞事" 的好處/ 機會時, 人就會快樂

4. 慢慢去畫大自己個控制圈, 就係將自己的comfort zone expand. 不行一下子就要求跑馬拉松, 目標先向3km, 並相信自己終有一天可以跑隻馬回來.

5. 今天去美味坊叫外賣時, 帶了自己的餐具, 感覺很環保, 是其中一樣我可以控制, 又另我自己感覺變更好的事.

6. 不能太回想今天的事, 因為不想把失敗/ 唔開心的事洗腦, 如果忘記了, 就不要回想. 在寫日記時, 回想有什麼好事時, 之前都會先想不好的. 但漸漸我不讓不好的事在腦內發酵, 這種能力, 好像是可以培養的

7. 感謝happiness advantage 這本書的陪伴, 未知會否有一天, 我會否把為我帶來痛苦的人, 都能忘掉/ forgive / let it go.

 

Let's wait and see

差不多又生理期了, 可能又要和荷爾蒙去搏奕了. 哈哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    HIZUKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()